Cookie strettamente necessari Necessario
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identifica la sessione di un utente sul server. Session
smallScreen Identifica se un utente si trova su un dispositivo mobile. 1 Year
AllowCookies Identifica il consenso degli utenti per i cookie non essenziali (analytics). 1 Year
Cookie opzionali
Cookie Description Expires
_ga Installato da Google Analytics, calcola i dati di visitatori, sessioni, campagne e tiene anche traccia dell'utilizzo per il report di analisi del sito. Il cookie memorizza le informazioni in modo anonimo e assegna un numero generato casualmente per riconoscere i visitatori univoci. 2 Years
_gid Installato da Google Analytics, memorizza le informazioni su come i visitatori utilizzano un sito web e allo stesso tempo la creazione di un rapporto di analisi delle prestazioni del sito web. Alcuni dei dati raccolti includono il numero di visitatori, la loro fonte e le pagine che visitano in modo anonimo. 1 Day
_gat Installato da Google Universal Analytics per limitare il tasso di richiesta e quindi limitare la raccolta di dati su siti ad alto traffico. 1 Minute
Usufruendo del sito senza modificare le impostazioni del browser l'utente fornisce automaticamente il consenso alla memorizzazione dei cookie sul proprio dispositivo e all'utilizzo di questi per scopi di analisi e di sicurezza, nonché di garanzia della correttà funzionalità del sito stesso.
Modificando le impostazioni del browser in modo opportuno, è possibile cancellare i cookie già memorizzati o bloccare la memorizzazione di nuovi cookie. Per ulteriori informazioni, consultare le direttive sulla privacy del Gruppo Stock Spirits https://www.stock-spa.it/it/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Notizia

Keglevich wins gold at MediaStar awards

Keglevich vodka’s “Skip The Ordinary” campaign has been awarded gold at the MediaStars awards alongside two Special Stars for Copy Strategy and Creative Direction.

Stock Spirits are delighted to be awarded gold at the MediaStars awards for the “Skip The Ordinary” campaign launched in 2020 and developed in collaboration with Leagas Delaney Italy.

During a challenging year, the Keglevich brand took a new creative direction with an ironic, provocative, positive and inclusive attitude. “Skip the Ordinary” invites us to look at reality from new points of view, beyond conventions and stereotypes, encouraging us to be ourselves without preconceptions. 

The new positioning launched with using a video strategy on social media and an editorial plan of 30 posts that strengthened and expanded the concept. In addition, all the promotional initiatives dedicated to HORECA and large-scale distribution have been, and will continue to be, implemented under the banner of “Skip The Ordinary”. 

Having gained 37 million impressions, 5.5 million reach and 3.5 million interactions, the campaign was awarded by judges for its disruptive and immediately recognisable approach, taking first place in the Social Media category at the MediaStar awards, as well as winning two Special Stars for Copy Strategy and Creative Direction. 

Now running an "always-on" editorial plan, “Skip The Ordinary” has also received "Post of the Week" at the Social Creative Awards, a contest that celebrates and rewards the best social creatives evaluated by an international jury of communication and marketing experts. 

The “Skip The Ordinary” campaign has contributed to the Keglevich brand’s continued share growth in Italy, reinforcing its number one position in both the clear and flavoured vodka categories.

For more information:-
https://premiomediastars.net/mediastars-xxv-Edizione-sezione-social-media
https://socialcreativeawards.com/
https://keglevich.it/

Other News